SPECIALISTA/KA ZÁKAZNICKÉ LINKY

Máte rádi práci, která má smysl? Baví vás pomáhat lidem a rádi komunikujete po telefonu? Máte chuť se stále učit nové věci a posouvat se ve své kariéře? Pokud říkáte ANO, pak hledáme právě VÁS!

Do našeho týmu zákaznické podpory, který je nejen srdcem podpory pro naše klienty, ale také silnou oporou pro naše obchodní poradce, hledáme komunikativní a milou posilu. U nás se nudit rozhodně nebudete!

Co vás čeká?

  • Komunikace s klienty a obchodními poradci – telefonicky zodpovídáte dotazy a poskytujete informace
  • Zpracování kupních smluv a objednávek v našich interních systémech
  • Po zapracování budete mít možnost samostatně řešit složitější případy a výzvy, které vás budou stále více rozvíjet
  • Spolupráce s mezinárodními týmy – podpoříte naši manažerku při realizaci zajímavých projektů na mezinárodní úrovni

Co od vás očekáváme?

  • SŠ vzdělání a dobrou znalost češtiny (rodilý mluvčí)
  • Minimálně 2 roky zkušeností v administrativě nebo call centru
  • Angličtina na komunikativní úrovni – budete se účastnit mezinárodních callů
  • Znalost MS Office – běžná práce s počítačem je pro vás samozřejmostí
  • Flexibilitu – naše zákaznické centrum je otevřené každý den od 7:00 do 18:00, takže budete mít možnost si pracovní dobu přizpůsobit podle potřeby

Co vám nabízíme?

  • Práci v týmu, který má rád to, co dělá – u nás je práce nejen povinnost, ale i zábava!
  • Stabilitu mezinárodní společnosti, která si svých zaměstnanců váží a pravidelně je podporuje
  • Pracovní dobu pouze 7,5 hodiny denně
  • Zajímavé finanční ohodnocení a balíček benefitů
  • Možnost nástupu ihned – pokud jste připraveni, tak my taky!

Zaujala vás tato pracovní pozice? Napište nám.

Přílohy formuláře (volitelné)
Vložit přílohu(y)
přílohy