MANAŽER LOGISTIKY A CENTRÁLNÍHO SERVISU

Rádi mezi sebou přivítáme zkušeného manažera, který jako člen managementu naší společnosti převezme zodpovědnost za oblast řízení nákupu, logistiky a centrálního servisu.

Co budete dělat?

  • zajišťovat plánování, řízení a koordinaci logistických operací v rámci nákupu a dodávek zboží ze zahraničí do ČR
  • zodpovídat za optimalizaci skladových zásob zboží v ČR
  • navrhovat a implementovat efektivní interní procesy
  • rozvíjet vztahy s klíčovými obchodními partnery a dodavateli
  • definovat a koordinovat systém služeb v rámci servisu a oprav přístrojů
  • nastavovat a vyhodnocovat výkonnostní ukazatele pro centrální servis
  • koordinovat práci specialisty pro rozvoj poboček
  • vést a motivovat menší tým pracovníků
  • účastnit se mezinárodních i lokálních projektů
  • úzce spolupracovat s ostatními kolegy v managementu

Koho hledáme?

  • máte VŠ vzdělání v oboru ekonomika, nákup, logistika
  • pracoval/a jste min. 5 let na obdobné pozici
  • jste schopný/á pracovat pod tlakem, rychle a efektivně se rozhodovat
  • máte strategické myšlení a jste orientovaný/á na výsledek
  • aktivně využíváte MS Excel na pokročilé úrovni
  • vaše znalost angličtiny je na úrovni B2 – C1

Proč se k nám přidat?

  • jsme tým lidí, které jejich práce baví
  • pracujeme pro úspěšnou mezinárodní společnost
  • naše firma si nás cení a nabízí férové finanční ohodnocení a balíček benefitů

Zaujala vás tato pracovní pozice? Napište nám.

Přílohy formuláře (volitelné)
Vložit přílohu(y)
přílohy