Rádi mezi sebou přivítáme zkušeného manažera, který jako člen managementu naší společnosti převezme zodpovědnost za oblast řízení nákupu, logistiky a centrálního servisu.
Co budete dělat?
- zajišťovat plánování, řízení a koordinaci logistických operací v rámci nákupu a dodávek zboží ze zahraničí do ČR
- zodpovídat za optimalizaci skladových zásob zboží v ČR
- navrhovat a implementovat efektivní interní procesy
- rozvíjet vztahy s klíčovými obchodními partnery a dodavateli
- definovat a koordinovat systém služeb v rámci servisu a oprav přístrojů
- nastavovat a vyhodnocovat výkonnostní ukazatele pro centrální servis
- koordinovat práci specialisty pro rozvoj poboček
- vést a motivovat menší tým pracovníků
- účastnit se mezinárodních i lokálních projektů
- úzce spolupracovat s ostatními kolegy v managementu
Koho hledáme?
- máte VŠ vzdělání v oboru ekonomika, nákup, logistika
- pracoval/a jste min. 5 let na obdobné pozici
- jste schopný/á pracovat pod tlakem, rychle a efektivně se rozhodovat
- máte strategické myšlení a jste orientovaný/á na výsledek
- aktivně využíváte MS Excel na pokročilé úrovni
- vaše znalost angličtiny je na úrovni B2 – C1
Proč se k nám přidat?
- jsme tým lidí, které jejich práce baví
- pracujeme pro úspěšnou mezinárodní společnost
- naše firma si nás cení a nabízí férové finanční ohodnocení a balíček benefitů